هو

معارف

هو

معارف

هو

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۱ توکل

آخرین نظرات

راه دل

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ب.ظ
آیت الله امجد:
خودمان را باید گدا بدانیم. تمام این کارها [ و عبادت ها] که ما می کنیم گدایی است. خدایا بر گدایی ما بیفزا.ما گداییم و دنیا گداخانه ساخته است. این عالم گداخانه است. ما همه گداییم و جز گدایی هم چاره ای نداریم.
من گدا من گدا من گدایم        من گدای شه دین رضایم
ای ظهور و جلال خدایی          نی خدایی نی از حق جدایی
من چه گویم که رجع الصدایم   من گدا من گدا من گدایم
من گدا من گدا من گدایم        من گدای شه دین رضایم
از گدا پادشاهی نیاید             از عدم  کبریایی  نیاید
بندگان را خدایی نیاید             از گدا جز گدایی نیاید
من گدا من گدا من گدایم        من گدای شه دین رضایم
۹۳/۰۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی بزّازی

آیت الله امجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی